Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Maja 22 2019 11:54:20
Nawigacja
· Strona główna
· Regulamin Projektów i karta projektu
· Kontakt
· Galeria zdjęć
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
PROJEKTY EDUKACYJNE 2014/2015


Zachęcamy do kreatywności i aktywnego udziału
w realizacji projektów edukacyjnych!

Podsumowując cały rok szkolny w czerwcu, wybierzemy:

- MISTRZA PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH
- NAJLEPSZY PROJEKT EDUKACYJNY




WPŁYW UDZIAŁU UCZNIA W PROJEKCIE EDUKACYJNYM NA OCENĘ ZACHOWANIA -
- ZGODNIE Z WEWNĄTRZSZKOLNYM SYSTEMEM OCENIANIA.


Uczeń otrzymuje ocenę wzorową zachowania:
- wykazał się dużą samodzielnością i innowacyjnością we wszystkich etapach realizacji projektu gimnazjalnego.

Uczeń otrzymuje ocenę bardzo dobrą:
- był aktywnym uczestnikiem zespołu realizującego projekt edukacyjny.

Uczeń otrzymuje ocenę dobrą
:
- uczestniczył w realizacji projektu – wykonywał przydzielone zadania.

Uczeń otrzymuje ocenę poprawną:

- współpracował w zespole realizującym projekt gimnazjalny, przy czym jego działania były podejmowane po interwencji opiekuna.

Uczeń otrzymuje ocenę nieodpowiednią:

- mimo złożenia deklaracji o przystąpieniu do zespołu realizującego projekt gimnazjalny nie wywiązywał się w terminie ze swoich obowiązków.

Uczeń otrzymuje ocenę naganną:

- nie uczestniczył lub odmówił udziału w realizacji projektu gimnazjalnego.

Zachęcamy Was zatem do brania udziału w projektach oraz do zapoznania się z prezentacją, którą zobaczyć możecie TUTAJ.
TRZECIOKLASIŚCI ZDROWO-SPORTOWO
Newsy

W ramach realizowanego projektu edukacyjnego „trzecioklasiści – zdrowo-sportowo?”. Kacper Turlejski i Marek Zalewski z kl. IIIe przyglądali się nawykom prozdrowotnym uczniów klas trzecich naszego Gimnazjum. Osoby ciekawe wyników zapraszamy do zapoznania się z przygotowaną przez uczniów prezentacją.
ICH UND MEINE SCHULE


Projekt „Ich und meine Schule” realizowany w ramach programu eTwinning.
Dnia 30 maja 2014 r. odbyła się w naszej szkole prezentacja międzynarodowego projektu pt. „Ich und meine Schule” ( Ja i moja szkoła). W projekcie wzięły udział szkoły z 9 krajów: Estonii, Finlandii, Chorwacji, Rumunii, Słowenii, Słowacji, Czech, Grecji, Polski.
Dnia 23.09.2013 r. projekt został zarejestrowany przez Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning. Założycielami projektu są: p. Anna Kończal oraz p. Lenka Nagyová. Współpraca z nauczycielami – partnerami rozpoczęła się we wrześniu. Uczniowie z naszej szkoły (Paulina Sajdak III e, Natalia Juniewicz III e, Karolina Stawicka III c, Olga Smolińska III c) stworzyli prezentacje multimedialne pt. Ostern in unserem Land’ – Święta Wielkanocne w naszym kraju‘, ‘Weihnachten in unserem Land’ – Święta Bożego Narodzenia w naszym kraju, ‘Steckbrief’ – list gończy oraz słowniki w języku niemieckim. Partnerskie szkoły wykonywały te same zadania. Wszystkie prezentacje były na bieżąco zamieszczane na TwinSpace projektu.
Uczniowie wykonali również kartki świąteczne z życzeniami napisanymi w języku niemieckim, które zostały wysłane do szkół z zagranicy.
Rezultaty pracy uczniów można zobaczyć tutaj:
TUTAJ
Za nasze partnerstwo otrzymaliśmy Certyfikat eTwinning.
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji oraz zdjęć z realizacji projektu.
ROTKAPPCHEN


30 maja 2014r. o godz. 15:00 odbyła się w naszej szkole inscenizacja bajki „Rotkäppchen” – Czerwony Kapturek w języku niemieckim. Przedstawienie przygotowali uczniowie (Aleksandra Kowalczyk I c, Martyna Jeż I c, Mikołaj Tabaszewski I c, Kinga Gawrońska I c, Paulina Orłowska I a, Martyna Siarka I b, Paulina Sajdak III e) pod opieką pani Anny Kończal.
Na chwilę przenieśliśmy się do świata bajek, marzeń i wspomnień ze swojego wcześniejszego dzieciństwa.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z realizacji projektu.
STYLE W ARCHITEKTURZE


W piątek, 30 maja 2014 r., odbyła się prezentacja projektu "Style w architekturze na przestrzeni wieków. Co Ty wiesz o architekturze?", którą przygotowały uczennice klasy III B (Karolina Orłowska, Julia Wróbel, Weronika Tafelska, Katarzyna Pacanowska) w ramach lekcji historii.
Projekt został zaprezentowany uczniom klas Ia i IIb , dzięki czemu zdobyli wiedzę niezbędną na egzaminie gimnazjalnym, w ciekawy oraz łatwy do zapamiętania sposób.
Poza częścią teoretyczną, która stworzyła bazę do dalszej prezentacji, uczestnicy mieli okazję zapoznać się z ciekawostkami w architekturze, oraz związanymi z nimi legendami, o których istnieniu nigdy nawet by nie pomyśleli.
Projekt został wysoko oceniony.
DZIEŃ ZIEMI W NASZEJ SZKOLE
Newsy

16.04.2014 roku na godzinach wychowawczych odbył się ekoquiz zorganizowany przez kółko biologiczne. Uczniowie mieli szanse zmierzyć się z pytaniami z dziedziny ekologii. Najwięcej punktów zdobyły klasy IIIa, IIIc oraz IIb. Gratulujemy wiedzy!
Odbył się również konkurs na plakat, którego puentą miało być hasło: "Na ochronie środowiska twoje zdrowie zyska", w tym konkursie wygrały klasy IIIc i Ia. Gratulujemy!
Wyżej wymienione klasy otrzymują dzień bez pytania z biologii. Prosimy o zwrócenie się do nauczyciela uczącego tego przedmiotu o odebranie nagrody.
Kółko biologiczne
PREZENTACJE PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH
Newsy

Zakończyły się prezentacje projektów edukacyjnych realizowanych na zajęciach artystycznych przez klasy: II a,b,c i f. Tematy projektów to „Świat widziany oczami osób niepełnosprawnych” i „Gatunki filmowe” (opiekun: p. Agnieszka Korzempa).
Podczas prezentacji rodzice i wychowawcy obejrzeli autorskie filmy, prace plastyczne i prezentacje multimedialne. Grupy realizujące projekt miały okazję spojrzeć na osoby z zaburzeniami psychicznymi ( tj. schizofrenia i autyzm) w niestereotypowy sposób. Pomogła im w tym p. Magdalena Forgiel zaproszona na zajęcia. Pozostałe grupy poszerzyły swoją wiedzę na temat gatunków filmowych, stworzyły film na podstawie własnego scenariusza.
GEOCESCHING


3 kwietnia grupa realizująca projekt edukacyjny „Geocesching – bo gminę Barcin warto odwiedzić” udała się do Mogilna w poszukiwaniu skarbów. Uczniowie tuż po przybyciu na miejsce wyposażeni w urządzenia GPS oraz tablet rozpoczęli od razu poszukiwania. Na pierwszy ogień poszedł skarb ukryty przy pomniku „bohaterów walk o polskość i wolność”. Na efekty długo czekać nie trzeba było skrytka została odnaleziona. Dokonano odpowiedniego wpisu i ruszyliśmy dalej w drogę. Następnym przystankiem była parafia św. Jakuba. Tutaj poszukiwania było nieco dłuższe, a było to spowodowane bardzo ciekawym zamaskowaniem skarbu. Zaczęliśmy się rozkręcać – następny skarb to „szlak wojów piastowskich – klasztor”, krótka historia i kolejny łup jest nasz. Kolejny etap wycieczki to promenada mogileńska, która tego dnia wyglądała ślicznie. Dwa kolejne skarby padają łupem naszych uczestników. Pomimo kilku kilometrów w nogach idziemy dalej. Harcówka, Park Miejski, mostek przy jeziorze mogileńskim i docieramy do kościoła św. Klemensa. Tutaj zadanie wymaga skomplikowanych obliczeń, które niestety się nam nie udają. Powrót to jeszcze cmentarz i kolejna skrytka na naszym koncie. Zmęczeni ale bardzo zadowoleni wracamy do domu.
I wiemy jak można wspaniale zaprezentować swoją okolicę.
zdjęcia z poszukiwań można zobaczyć tutaj
Projekt "Spaziergang durch Berlin"


Przez cały tydzień począwszy od 17 do 21 marca w naszej szkole odbywał się projekt "Spaziergang durch Berlin", którego sprawcami byli członkowie klubu języka niemieckiego "Deutsch macht spaB" z opiekunem p. Eweliną Ziętek.
W czasie trwania konkursu, uczniowie naszej szkoły, mieli okazję odbyć spacer po najciekawszych turystycznie zakątkach stolicy Niemiec, nie ruszając się z naszej szkoły. Punktami przystankowymi było miedzy innymi: muzeum wyglądające jak stragan sprzedający tradycyjne kiełbaski Currywurst, muzeum gier komputerowych i Skatepark.
Ponadto w czasie zwiedzania można było wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą byłą ocena celująca z języka niemieckiego. Zwycięzcami zostali : Emilia Zasada, Kłosowska Marika, Smolińska Olga, Kokocha Paweł oraz Kwaśniewski Patryk. Gratulujemy!
Klub języka niemieckiego.
PROJEKT CIENIE


Po wielu tygodniach ciężkich przygotowań, kłótni i prób klasa IID ukończyła projekt edukacyjny. Naszym zadaniem było stworzenie teatru cieni. Każdy z nas starał się jak najbardziej pomóc. Uzyskaliśmy również wsparcie finansowe od Pani Dyrektor. 6 marca o godz. 17:00 na małej sali gimnastycznej pokazaliśmy, ile zdołaliśmy stworzyć przez ten czas.
Przybyło wielu zaproszonych gości- Pani Dyrektor, nauczyciele, rodzice i nasi koledzy. Docenili nasz wkład i występ nagrodzili gromkimi oklaskami. Na koniec postanowiliśmy pobawić się w flash mob. Wykonaliśmy krótki układ taneczny, który z upływem chwil powtarzała po nas publiczność. Mamy nadzieję, że to nie koniec naszej przygody z teatrem.

Klasa IID

Zdjęcia można zobaczyć TUTAJ.
CUDZE CHWALICIE...


Jesteśmy grupą uczniów naszego Gimnazjum, którzy z pozoru nie mają ze sobą wiele wspólnego. Łączy nas jedno – realizujemy projekt pt. „Cudze chwalicie, swego nie znacie – eksperymenty” pod kierunkiem p. Ewy Gościńskiej i p. Iwony Zbieranek. Celem tego przedsięwzięcia jest odkrywanie ciekawych miejsc w naszym regionie, poznanie ich historii i zbadanie teraźniejszości. Grupa chemików każdorazowo pobiera próbki wody i gleby, które potem analizuje w naszej szkolnej pracowni.
Do tej pory razem z grupą uczniów z piechcińskiego Gimnazjum zwiedziliśmy stare kamieniołomy i przemierzyliśmy Barcin szlakiem turystyczno – krajoznawczym. Teraz przyszła kolej na odkrywanie Inowrocławia.
We wtorek 14.01.2014r. razem z koleżankami z Piechcina przez kilka godzin poznawaliśmy tajemnice „ miasta na soli” . Zwiedziliśmy największy w Inowrocławiu kościół pw. Zwiastowania Najświętszej Marii Panny oraz najstarszy w mieście kościół pw. NMP tzw. „Ruinę”. Mogliśmy również dosłownie dotknąć historii, gdyż przy szkole muzycznej zachował się fragment murów obronnych pochodzący ze średniowiecza.
Dotarliśmy też do Teatru Miejskiego, gdzie w podziemiach znajduje się stała wystawa solnictwa, nawiązująca do nieistniejącej już kopalni „Solno”. Jednak największe wrażenie wywarły na nas Solanki w swej świąteczno – zimowej scenerii.
Przed nami jeszcze wyprawa rowerowa do Szczepanowa w poszukiwaniu głazu narzutowego i źródełka św. Huberta.
Już dziś zapraszamy na prezentację podsumowującą nasz projekt.
Wygenerowano w sekund: 1.91 - 23 zapytań MySQL 93,031 unikalnych wizyt